יום שבת, 21 ביולי 2012

8 עצות שיגרמו לאנשים לדבר על האירוע שאתה מפרסם

השבוע שלומי פיש סיפר בבלוג שלו איך כדאי לפרסם הצעת עבודה כדי שמתמודדים פוטנציאליים ירצו לשלוח קורות חיים. תוך כדי הקריאה, שמתי לב שהרבה מהעצות שלו יכולות להועיל לכל מי שמפרסם ורוצה שאנשים יגיבו. מיד קפצתי על ההזדמנות לפוסט תגובה, קבלו 8 עצות שיגרמו לאנשים לדבר על האירוע הבא שאתם מנסים לארגן.

1. ציין את קהל היעד

הדבר הראשון שצריך לעשות כשמארגנים אירוע הוא להבין מי המוזמנים, ולציין זאת בתיאור ההרצאה. זה ישרת שתי מטרות: ישאיר בחוץ את מי שלא יהנה מההרצאה, ובעיקר - בזה שאתה מציין קהל יעד אתה עוזר לי (המשתתף) להפיץ את האירוע.

הרצאה בנושא "שיפור ביצועים בתכנות אפליקציות אייפון למתכנתי Objective C", עדיפה בהרבה על "שיפור ביצועים בתכנות", מאחר ובראשונה אני יודע למי מחבריי כדאי לי לשלוח את ההזמנה באופן שיהיה רלוונטי עבורו.

2. ציין באופן מדויק מה הולכים לקבל

עכשיו אנחנו יודעים מי קהל היעד, אל תשכח לציין מה אתה נותן להם.
למשל, התיאור:
"המטרה שלנו להוציא אותך מהיום הזה עם תוכנית מדויקת ורבת עוצמה, אמיתית וברת יישום להצלחה עסקית",


עדיף ומדויק בהרבה מ:
"ביום ... תתקיים כיתת אומן שבה נלמד כיצד לכתוב תוכנית עסקית לעסק שלך".

3. בדוק שגיאות כתיב. ושוב.


כשאתה משאיר שגיאת כתיב בהזמנה אתה רומז לאנשים שהולך להיות לא מקצועי ושאתה לא מתכוון להשקיע באורחים שלך. יותר מזה, אם אני עכשיו אעשה פורוורד להזמנה לחבריי והם ישימו לב לשגיאת-כתיב, הם יחשבו שאני לא מקצועי כי לא שמתי לב.

4. שים לב איפה אתה מפרסם את ההזמנה


אם אתה רציני לגבי האירוע, והולך להשקיע בו, מן הראוי שההזמנה תקבל מיני סייט משלה באינטרנט (עם דומיין והכל). עדיף גם להשאיר מייל לשאלות מאותו הדומיין, למשל:
board@hamakor.org.il עדיף בהרבה על info_hamakor@gmail.com

5. שים לב לחותמת

אני ארגיש הרבה יותר נוח לעשות פורוורד לחברים להזמנה שלך אם אין משפט מטופש בסוף המייל, אם אין חותמת שאולי אינני מזדהה אתה (כמו "נשלח מהאייפון שלי") או כל נספח אחר.
ראויים לציון במיוחד כל אותם מיילים ארגוניים, שהחותמת ארוכה יותר מכל ההודעה ודואגת להבהיר שהמייל עלול לכלול מידע חסוי.

6. אל תשכח לציין מיקום ושעה מדויקים

נשמע טפשי אבל בהחלט קורה, ואז גם אם אני רוצה להגיע אין לי ממש איך.
אם יש הוראות הגעה מיוחדות אפשר לציין אותן גם בהזמנה.

7. נסה להתבלט

כל מי שיכנס ל Meatup יגלה כמות אדירה של כנסים כמעט בכל נושא. נסה לשאול את עצמך למה שאני ארצה לבוא לכנס שאתה מארגן, או להזמין לשם את חבריי. בדרך כלל להוסיף קצת הומור להזמנה או לייצר הזמנה ייחודית עשוי לתת קצת יותר מוטיבציה לאנשים להעביר הלאה את ההזמנה לחבריהם.

8. בהצלחה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה