tag:blogger.com,1999:blog-4217347147521206625.post5653228594027773997..comments2022-04-04T01:13:49.373-07:00Comments on לומד לדבר: מה כל כך רע בתרגולי כיתה ?Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/14425303644010262291noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4217347147521206625.post-79791344375662730152013-11-25T11:55:26.004-08:002013-11-25T11:55:26.004-08:00הי פוקסי,
אני מאוד מתחבר לרעיון וגם יצא לי לראות א...הי פוקסי,<br />אני מאוד מתחבר לרעיון וגם יצא לי לראות אותו עובד לא מעט פעמים. הפוסט מתאר את התסכול שלי מהפעמים שהשיטה לא עובדת ...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14425303644010262291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4217347147521206625.post-3803965855585742352013-11-24T05:55:25.639-08:002013-11-24T05:55:25.639-08:00תודה על פוסט מענין ......
אני יכול להציע לך עוד מ...תודה על פוסט מענין ......<br /><br />אני יכול להציע לך עוד מתודה אפשרית לענין העמקת עינין בתרגילי כיתה . התפיסה / שיטה שפיתחתי , והיא זו של - הטמעה אינסטינקטיבית . <br /><br />במסגרת הזו , התרגול שם דגש על פעולה מיידית והצלחה מיידית וזמינה ( כלומר , התבססות על סך הפעולות בתרגול שמייצרות בוודאות מראש תוצאה דנן ) . <br /><br />מסגרת כזו , מעניקה תמריצים חיוביים לתלמיד , מעניקה לו זרימה , והכי חשוב , קשר רגשי עם החומר הנלמד או התרגול דנן . <br /><br />כלומר , לא הצגת תובנה והסבר ואחר כך תרגול . אלא תרגול מנצח ורק הוא בלבד בעיקרון !! <br /><br />אחרי יצירת זיקה רגשית מעמיקה , ההסבר או הצגת התובנה , תאמין לי , הרבה יותר משכנעים . <br /><br />תודה<br />פוקסיnoreply@blogger.com